Klacht: Probleem Opzeggen

Obmd2020 op 27 mei 2021 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per heden 27 mei 2021 wilde ik mijn abonnement voor tv van canal digitaal opzeggen, ik gebruikte het voor de camper, wegens gezondheids problemen helaas moeten verkopen, dus niet meer nodig, het wordt mij geweigerd om per direct op te kunnen zeggen, pas per 13 november 2021, dus moet ik 6 maanden door betalen voor een product wat ik niet meer kan gebruiken, dus 150 euro schade, schandalig en zeer klant onvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Als ik per direct mijn abonnement op kan zeggen en niet 6 maanden moet door betalen voor iets wat ik niet meer kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

3 jaren geleden - Geachte W. Bosch, Je geeft aan je abonnement te willen beeindigen omdat je vanwege gezondheidsredenen de camper gedwongen was te verkopen en daarbij dus ook het abonnement niet meer zou gebruiken. Nu is de opzegging dusdanig verwerkt dat alsnog de contractstermijn gehanteerd werd en daar ben je het niet mee eens. We willen voorstellen om alsnog het abonnement per direct te beeindigen. In dat geval zullen we wel de module retour dienen te ontvangen. Als je hiermee akkoord gaat, horen we dit graag en bespreken we samen de details. Met vriendelijke groet, Damien Webcareteam Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht Obmd2020

3 jaren geleden - Geachte Damien, uiteraard wil ik het graag per direct opzeggen, wat is een module,is dat het kaartje wat in de tv moet voor ontvangst, zo ja, uiteraard ben ik bereid deze retour te zenden, graag hoor ik hoe nu verder, mvg, Wim Bosch

Bericht van Canaldigitaal

3 jaren geleden - Beste heer Bosch, De module is de dikke metalen kaart waarmee u Canal Digitaal kijkt. U mag dit retour sturen naar: BNS Data Logistics T.a.v. Canal Digitaal Antwoordnummer 1003 4130 VP Vianen UT Belangrijk: bewaar het verzendbewijs goed, zo heeft u altijd bewijs van retour sturen. Ik wil u vragen na het retour sturen dit hier te melden, dan kunnen wij uw abonnement zo snel mogelijk stop zetten. Met vriendelijke groet, Paul Webcareteam Canal Digitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 15 juli 2021 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Bosch,

Op 2 juni heeft mijn collega in zijn reactie het retour adres doorgegeven en u verzocht om het te melden wanneer u de module ook retour heeft gestuurd.

Tot op heden hebben wij echter niets meer van u vernomen, wel zie ik in ons systeem dat wij de module al retour hebben ontvangen eind juni. Ik heb daarom het abonnement nu per direct voor u stopgezet.

De kosten voor de periode juli zijn wel al bij u geïncasseerd maar gezien dat wij de module toen al retour hadden heeft u hier dus ook geen gebruik van kunnen maken. Deze kosten zijn daarom naar mijn inziens niet terecht en ik heb ze gecrediteerd. Dit bedrag zal zo snel mogelijk worden teruggestort.

Vriendelijke groeten,

Mark
Webcareteam Canal Digitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Obmd2020