Geboden Oplossing:
Beste Heleen Rima,
Bedankt voor je geduld. Goed dat je via deze weg opneemt.
Je geeft aan dat het abonnement vorig jaar januari is opgezegd. Je hebt een aanbod gekregen van 11 maanden gratis, een maand betalen en je ziet dat het contract doorloopt. Je wil een terugstorting.
We zien inderdaad dat we jouw jarenlange lidmaatschap hebben beloond met de actie 11 maanden gratis bij een contractverlenging van 12 maanden op de hoofdkaart. Alle overige actieve kaarten zijn toen voor je stopgezet.
Dit is destijds op 12-01-2023 naar aanleiding van het chatcontact met mijn collega op jouw verzoek voor je in orde gemaakt. Er is in dit chat contact echter niet aangegeven dat het abonnement na de actie automatisch wordt stopgezet.
Mogelijk is er hier een misverstand ontstaan. We begrijpen natuurlijk dat het niet fijn als er dan alsnog een incasso wordt gedaan.
Helaas kunnen we geen terugstorting doen. We kunnen je in ieder geval wel bevestigen dat de hoofdkaart naar aanleiding van eerder chatcontact voor je wordt stopgezet per 29-02-2024. Daarmee is het verder voor je afgedaan.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Bernd
Service Team Canal Digitaal