Klacht: niet ontvangen smartcard van canaal digitaal

mauricee93 op 20 januari 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een combipakket van online en canaaldigitaal aangegaan.
tijdens mijn aanvraag heb ik gekozen om een nieuwe smartcard te ontvangen, deze heb ik tot op heden niet ontvangen, nu heb ik contact opgenomen met zowel online.nl als canaal-digitaal , nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd online meent dat de klacht bij canaal digitaal ligt en canaal digitaal, beweerd het tegenovergestelde.

nu wordt ik door canaal digitaal verplicht om 49,95.- activatiekosten te betalen om mijn abonnement in te kunnen laten gaan, terwijl dit tijdens mijn aanvraag nergens is aangegeven, en ik volgens de bijlage, gewoon een nieuwe smartcard zou moeten ontvangen.

Gewenste Oplossing:

ik wil graag dat de activatiekosten van 49,95.- welke nergens vermeld stonden in minderheid worden gebracht.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 21 januari 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door