Klacht: Na wijziging abo niet meer kunnen inloggen

Cilar67 op 03 augustus 2024 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni bericht gekregen dat het abonnementsgeld alweer werd verhoogd. Op de website gekeken en gezien dat er goedkopere abonnementen zijn die voldoen. Gebeld. Eerst kon niets goedkoper volgens de medewerkster. Na gedreigd te hebben mijn abo dan helemaal op te zeggen na volgens mij al ruim 25jaar abonnee te zijn geweest ging mevrouw het wijzigen. Vervolgens een mail gekregen over wijziging van het abonnement. Hierin stond geen ingangsdatum, geen vermelding om welk abonnement het ging en ook geen bedrag dat ik per maand ging betalen. Dat was dus al heel incompleet. Vanaf dat moment kon ik ook ineens niet meer inloggen op de app. Canal . Vreemd want ik kan wel op de website inloggen maar daar kan ik geen tv/films kijken. Dus ik dacht dan zal het abonnement zeker in augustus pas ingaan. Later op vakantie nog eens geprobeerd in te loggen. Lukte weer niet. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Hielp niet. Op internet gezocht wat de oorzaak kon zijn. Alleen iets gelezen dat je in Nederland de app moet installeren. Dus ik dacht dat het daaraan lag. Gisteren in Nederland op het werk de app weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Weer niets. Ik krijg: geef regio aan. Ik vind Nederland aan. Dan staat er Log in of kijk zonder inloggen. Ik wil inloggen, lukt weer niet. Ik denk, dan vraag ik een nieuw wachtwoord aan. Misschien ligt het daaraan. Ik krijg netjes een email en kan mijn wachtwoord wijzigen. Vervolgens probeer ik opnieuw in te loggen maar het lukt weer niet. Contact gehad via app want het was na 18u. Geen oplossing. Vandaag weer in Nederland de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Blijft steeds hetzelfde. Iedere keer krijg ik de regio keuze en na inlog ingevuld te hebben kom ik hier weer terug. Zojuist telefonisch contact gezocht met klantenservice. Uitgelegd wat het probleem is. Hij zag dat ik de app op 2 telefoons heb. Ik zeg dat klopt maar mijn oude gsm is in het water gevallen en deed niets meer. Nu gebruik ik een Oppo. Al zeker een half jaar. Hier keek ik tijdens mijn vorig abo ook gewoon tv / films op. Op verzoek van deze meneer de app weer verwijderd. Bij mij is de app eraf maar meneer blijft hem zien????? Ik zeg dat ligt dan toch niet aan mij! Dus de app op zijn verzoek weer geïnstalleerd. Vervolgens natuurlijk weer precies hetzelfde. Ik zeg dat is lekker. Ik betaal al sinds juli abonnementskosten (29 juli is abo voor juli EN voor augustus tegelijk afgeboekt van mijn rekening) maar ik kan niets kijken. Zegt hij eerst dat moet ik doorgeven aan de technische dienst. Dus ik vraag en hoe gaat het nu verder. Word ik gebeld of wat. Want ik heb geen zin abonnementskostren te betalen en al vanaf begin juli niets te kunnen kijken. Zegt hij vervolgens dan ga ik nu uw abonnement beëindigen. Ik zeg ik ben al bijna 30 jaar abonnee en wil gewoon kijken. Hij zegt weer ik ga nu uw abo beëindigen. Ik zeg nou dan wil ik mijn abonnementskosten met terugwerkende kracht terug ontvangen. Dus ook van juli want ik kan niet kijken. Sorry maar wat is hier gebeurd bij Canal digitaal? De fout ligt niet bij mij of bij mijn telefoon! Bij Canal Digitaal gaat het fout en ik mag 2 maanden (incl geïncasseerd bedrag over augustus) betalen. Dit kan echt niet. En dat na zoveel jaren klant te zijn geweest!!! Schande Canal Digitaal

Gewenste Oplossing:

In ieder geval wil ik de betaalde abbonementskosten die eind juli van mijn bankrekening zijn afgeschreven terug. Aangezien ze kennelijk niet in staat zijn om ervoor te zorgen dat ik gebruik kan maken van mijn abo zal ik naar een andere aanbieder op zoek gaan. Ik baal ontzettend omdat ik hierdoor ook op vakantie enkele EK wedstrijden heb gemist en nu al dagen de Olympische spelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Canaldigitaal

Heeft op 03 augustus 2024 om 17:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Cilar67