Klacht: Loopt vast, pauze optie niet te gebruiken

op 23 mei 2020 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben CD via glas van Tweak nu een half jaar. Vanaf dag 1 veel problemen met de MZ-101. Hij loopt soms 5x vast per avond. De pauze stand is niet te gebruiken want na de pauze kan je niet meer kijken omdat hij dan per 2 seconden een milliseconde vastloopt. Tweak en Canadigitaal lossen niks op. We moet helaas snel over naar een dienstverlener die wel kan leveren.
Ook slecht dat Tweak en Canadigitaal de klachten niet oplossen.

Gewenste Oplossing:

Ben echt niet tevreden over Canaldigitaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 26 mei 2020 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Buitenhuis,

Zeer vervelend dat u zoveel problemen heeft met uw ontvanger bij Tweak.
Ik wil u er alleen wel op wijzen dat ik zelf niet in uw abonnement kan kijken of met u kan meedenken hoe we tot een oplossing kunnen komen.
Tweak is een zelfstandig bedrijf. Ik raad u aan nogmaals contact met Tweak op te nemen en samen met ze te kijken naar een goede oplossing.

Met vriendelijke groet,

Paul
Webcareteam Canal Digitaal

Heeft op 26 mei 2020 om 12:47 geantwoord

Tweak verwijst naar Canaldigitaal en Canaldigitaal verwijst naar Tweak. Uiteindelijk werkt Canaldigitaal niet en niemand lost het op.

Alle klachten die gemeld zijn door ABTEE