Klacht: Lijkt de overheid wel

vluit op 05 januari 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Door frequentie en systeem verandering sommige zenders op zwart.
Het lijkt hier de overheid wel, die proberen ook met allerlei veranderingen nog meer geld te onttrekken van de inwoners.
Datzelfde systeem hanteert canal digitaal ook al jaren met hun abonnees.

Dat canal digitaal mij gratis een andere cam+ verstrekt met kaart zodat ik voor hetzelfde geld gewoon nog dezelfde kanalen kan bekijken en niet een ander (ddurder) pakket met andere voorwaarden moet afnemen om vervolgens hetzelfde pakket te kunnen bekijken.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

12 jaren geleden - Het is lastig een oplossing voor uw probleem te bieden aangezien wij niet weten om welke zenders het gaat. Wel kunt u onze Online Hulp bij Foutmeldingen gebruiken om uw melding te analyseren. U vindt deze hier: http://www.canaldigitaal.nl/veelgestelde_vragen/overzicht.aspx Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:18 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door