Klacht: Het drama van een bestelling in de webshop van Canaldigitaal

Dick op 20 maart 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 11 juni 2013
Reactie van het bedrijf:

Beste, U heeft aangegeven dat uw klacht nog niet opgelost was. Wij hebben u naar aanleiding hiervan het volgende gestuurd op 20-03-2013: "Onze excuses voor de onduidelijkheid omtrent uw bestelling. Bij nader onderzoek is gebleken dat wij helaas geen verzendingen...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 20 maart 2013

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Het niet reageren op klachten betreffende een besteld artikel ui hun webshop. Het absoluut niet nakomen van ge maakte afspraken en beloftes.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug, en wel per omgaande en niet hoeven wachten totdat CanalDigitaal klaar is met hun onderzoek in hun kennelijk chaotische administratieve en logistieke systeem;
dit was tot nu toe hun enige reactie!

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 11 juni 2013 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

U heeft aangegeven dat uw klacht nog niet opgelost was.
Wij hebben u naar aanleiding hiervan het volgende gestuurd op 20-03-2013:
"Onze excuses voor de onduidelijkheid omtrent uw bestelling. Bij nader onderzoek is gebleken dat wij helaas geen verzendingen naar het buitenland uitvoeren.
Bij annulering van een bestelling is het procedure om een periode van max. 4 weken aan te houden voor terugstorting.
Het spijt ons dat dit u ongemak veroorzaakt, wij kunnen dit niet vervroegen. "

Hierna hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen en om die reden sluiten wij deze klacht af.

Mocht u onverhoopt nog vragen en/of opmerkingen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie