Klacht: herinnering

p.wubben op 03 juni 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een herinnering gekregen maar heb 17 mei betaald
abonneenummer 80467067
notanummer 169062486

Gewenste Oplossing:

excusses

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 03 juni 2017 om 20:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wubben,

U geeft aan dat u een herinnering van ons heeft kregen en excuses van ons wilt.

In het systeem hebben wij gezien dat er nog €25,- openstaat. Dit zijn afsluitkosten. De herinnering is waarschijnlijk vanwege deze reden verstuurd. Wij willen u verzoeken om deze kosten naar ons over te maken. Dit kan naar rekeningnummer NL38RABO0340156740 onder notanummer: 169062486

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Ismail O.
Webcare Canal Digitaal

p.wubben

Heeft op 03 juni 2017 om 21:04 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik wil niet afsluiten

Alle klachten die gemeld zijn door