Klacht: Geen retour betaling volgens afspraak en niet kunnen inloggen!

Pokmney op 19 maart 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 11 juni 2013
Reactie van het bedrijf:

Beste, U heeft aangegeven dat uw klacht nog niet opgelost was. Wij hebben u naar aanleiding hiervan het volgende gestuurd op 20-03-2013: "U ontvangt inderdaad een bedrag van 100 euro retour. Dit staat op de planning voor de maanden april...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 19 maart 2013

Een abonnee van Canaldigitaal ervaart problemen met inloggen op zijn account, waardoor hij zijn facturen niet kan inzien. Daarnaast is er onduidelijkheid over een afgesproken retourbetaling van €100,00, die volgens de bevestiging na vier betaalde nota's zou plaatsvinden, maar die tot nu toe niet is ontvangen. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen, blijft de situatie onopgelost en voelt de abonnee zich niet serieus genomen.

Mijn Klacht:

Ik ben sinds november 2012 abonnee bij CD en kan sinds die tijd niet inloggen waardoor ik mijn facturen niet kan inzien. Bij de bestelling van mijn abonnement is afgesproken dat ik 9 maanden lang €10,00 korting zou krijgen echter werd in de bevestiging meegedeeld dat ik ná 4 betaalde nota’s €100,00 retour zou krijgen. Als CD dit niet doet is het alleen daarom al erg vervelend dat ik niet bij mijn facturen kan! In een schriftelijke reactie van CD schreven ze dat ik dat ná april 2013 zou krijgen, ja ja. Dat is wel heel vaag en kan je op verschillende manieren lezen natuurlijk want november 2028 is ook nog ná april 2013!!
Inmiddels heb ik al vele telefoontjes, mails en brieven geschreven zonder het gewenste resultaat. Ik voel mij hierdoor niet erg serieus genomen. Er wordt bijna altijd telefonisch contact opgenomen na en mail of brief waardoor je achteraf nooit kan refereren aan de afspraken die daarin zijn gemaakt. Zo is mij ook 1 maand gratis abonnement aangeboden ter compensatie voor het ongemak. Als dit dan niet wordt nagekomen heb je geen poot om op te staan. Ik ben ontevreden over de klantenservice van CD al blijven ze wel vaak vriendelijk. Ik ben ook ontevreden over het product zoals Mijn Canaldigitaal die blijft weigeren en de ontvanger M7 DSR 8141 die dagelijks gereset moet worden, vast loopt en zeer traag opstart(gebruiksonvriendelijk).

Gewenste Oplossing:

- Ik wil kunnen inloggen op Mijn Canaldigitaal.
- Ik wil mijn €100,00 retour ontvangen.
- Ik wil mijn gratis maand abonnement zoals belooft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - Ik heb inmiddels een schriftelijke reactie van CD waarin het aangeboden( maand gratis abonnement) is bevestigd, nog even afwachten maar ik verwacht snel resultaat! Ik heb ook een nieuwe schriftelijke bevestiging waarin staat dat de afgesproken € 100,00 retour komende maand wordt verrekend, hiervoor moet ik ook nog even afwachten maar het gaat wel de goede kant op! Én ik kan inmiddels inloggen op Mijn Canal Digitaal!!! Goed werk Canal Digitaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 11 juni 2013 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

U heeft aangegeven dat uw klacht nog niet opgelost was.
Wij hebben u naar aanleiding hiervan het volgende gestuurd op 20-03-2013:
"U ontvangt inderdaad een bedrag van 100 euro retour. Dit staat op de planning voor de maanden april of mei 2013. Wanneer dat exact gebeurd kunnen wij helaas niet met zekerheid zeggen.
Ook geeft u aan niet in te kunnen loggen op MijnCanalDigitaal. Wij zijn ervan op de hoogte dat er een aantal abonnees zijn met dit probleem. Op 26-02-2013 hebben wij u om die reden per email de nota's doen toekomen.
Wij kunnen uiteraard voor u kijken of wij dit op kunnen lossen. Daarom ontvangen wij graag het emailadres waarmee u in probeert te loggen.
Tot slot geeft u aan dat uw satellietontvanger vaak vastloopt , traag is en vaak gereset moet worden. Wij willen u verzoeken om deze eenmalig terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, wellicht biedt dit een uitkomst."

De cashback is inmiddels op uw account gezet en zal worden verrekend met uw komende abonnementsgelden.

Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen en om die reden sluiten wij deze klacht af.

Mocht u onverhoopt nog vragen en/of opmerkingen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie