Klacht: Geen persoonlijk contact voor klacht, alleen via de chat

op 22 juli 2019 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Canaldigitaal geeft aan dat de enige mogelijkheid is om een klacht in te dienen om via een chat op de website. Het gaat echt goed mis en wil dit graag bespreken.

Als er persoonlijk contact is met een vast iemand om alles te kunnen oplossen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 maand geleden - Geachte heer Christianen,Erg vervelend dat het contact via de chat niet gaat zoals het zou moeten zijn. We vernemen graag wat er mis gaat en wat we voor u kunnen doen. Het is uiteraard mogelijk dat u uw probleem hier voorlegt en dat ik met u in contact blijf via deze website. In afwachting van uw antwoord,Met vriendelijke groet,Paul Webcareteam Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht Haarlem748382734980

1 maand geleden - Beste Paul, Is dat dan voor ons beide alleen zichtbaar of voor iedereen toegankelijk? ivm het delen van persoonlijke gegevens. Ik kan ook geen documenten toevoegen

Bericht van Canaldigitaal

1 maand geleden - Geachte heer Christianen,Ik heb hier zelf de keuze om de antwoorden alleen voor u zichtbaar te maken. Zo kan niemand anders meelezen. Zie u die optie ook?Met vriendelijke groet,Paul Webcareteam Canal Digitaal

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 09 augustus 2019 om 12:47 geantwoord

Geachte heer Christianen,

Ik heb na 22 juli niets meer van u vernomen. Ik sluit daarom deze klacht af.
Ik wil voor u verzorgen dat u één contactpersoon krijgt op de chat. Als u in de chat aangeeft alleen met mij te willen praten dan kan ik u aankomende tijd van dienst zijn.

Paul
Webcareteam Canal Digitaal