Klacht: Geen cash-back

Rijshouwer op 30 oktober 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 26 november 2013
Reactie van het bedrijf:

Beste, Het bedrag van €100,- is rond 15-11-2013 op uw rekening teruggestort. Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Webcare Team CanalDigitaal

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 30 oktober 2013

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Wacht al 4 mnd op cash-back, na inhouden abonnementsgeld dreigbrieven over afsluiten. Beloven binnen 2mnd(???) betaling i.v.m. via Luxemburg?

Gewenste Oplossing:

z.s.m. 100 euries terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Klacht in behandeling??? Het blijft akelig lang stil!!!

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - 4 uur om even te betalen!? Moeten ze naar Luxemburg rijden omgeld te halen?

Bericht van Canaldigitaal

12 jaren geleden - Wij hebben u vanmorgen een email gestuurd hierin staat het volgende: "Beste, U geeft aan nog een cashback van €100,- te moeten ontvangen. Wij hebben dit direct doorgestuurd naar de juiste afdeling met het verzoek hier haast achter te zetten. Mochten wij antwoord ontvangen dan zullen wij u reeds weer informeren. Met vriendelijke groet, Webcare Team CanalDigitaal"

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - En weer duurt het lang en blijft het stil!!!???

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - er is nu zeker een mediastilte afgekondigd?

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - zo, nu totaal 80euros terug laten boeken en volgende maand nog 20, dat maakt 100, praten we nergens meer over, of sturen jullie weer dreigbrieven over afsluiten, doe maar zijn we van CD af

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - onderstaande reactie ontvangen, overigens is dit dezelfde mededeling als 2mnd geleden telefonisch werd medegedeeld, toen was de termijn echter 2mnd Afbeelding van Canaldigitaal Geachte heer Rijshouwer, Wij hebben te horen gekregen van de financiele afdeling dat deze actie nog niet bij u in het systeem stond. Zij hebben dit om die reden alsnog in orde gemaakt en om die reden kunt u de €100,- binnen een maand op het bij ons bekende rekeningnummer terugverwachten. Het storneren van abonnementsgelden heeft hier geen invloed op en wij willen u daarom verzoeken om het nog openstaande bedrag van €79,80 te voldoen. Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Webcare Team CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - 15-11 €100 cashback ontvangen, eind van de maand kunnen zij het reeds teruggestorte abonnementsgeld plus de volgende termijn afschrijven. Zaak afgedaan, hoewel excuses/tegemoetkoming nog ontbreken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 26 november 2013 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Het bedrag van €100,- is rond 15-11-2013 op uw rekening teruggestort.
Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie