Klacht: gebruikersnaam en wachtwoord verloren

stbhdb op 25 januari 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben 3 dagen bezig om te melden dat ik mijn wachtwoord kwijt ben 3 dagen gebeld met cd en 3 keer vertellen wat je doen moet zo opgelost ik stuur u een mailtje tot op heden geen mail ontvangen opnieuw aan melden dit email adres is bekend melden ze dan maar steeds geen oplossing klant nr 77523920
graag een oplossing.

Gewenste Oplossing:

verbinding met mijn eigen mijn canaldigital simpel he

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Canaldigitaal een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 13:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,
Deze klacht is van ongeveer een jaar geleden. Om die reden sluiten wij deze klacht.
Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door