Klacht: Foutje we hebben uw telefoon en internet uitgeschakeld.

sjon2 op 07 juni 2018 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 mei jl heeft canaldigitaal door een fout bij canaldigitaal mijn telefoon en internet uitgeschakeld. Helaas wij hebben een fout gemaakt en het herstel jan 2 a 3 weken duren. Wel hoeft u over de maand mei niet te betalen…Helaas nu 6 juni werkt het internet wel weer maar de telefoon nog steeds niet.

Gewenste Oplossing:

Alles alles weer werkt zoals het hoort te werken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 18 juni 2018 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Sjon,

Mijn collega's hebben mij vermeld dat u al reeds contact heeft gehad met de klantenservice betreffende deze vervelende situatie.

Ik wil dan ook voorstellen dat wij er zo snel mogelijk op terug komen op het moment dat wij meer weten.

Mocht u verder nog vragen hebben verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice op nummer 088-003 85 55. Onze medewerkers staan maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur voor u klaar.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Webcareteam Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Nu 11 juli nog steeds geen telefoonlijn, zelfs niet nadat wij vrijdag via mail te horen kregen dat er afgelopen maandag een monteur van kpn het zou herstellen. Doch er is niets hersteld, op mails van maandag en dinsdag wordt niet eens meer gereageerd door canaldigitaal. Dit is een bedrijf onwaardig..

sjon2

Heeft op 11 juli 2018 om 19:01 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Welke oplossing? Lekker dit afschuifsysteem...

Alle klachten die gemeld zijn door