Mijn Klacht:
Op 12 december 2023 nam ik een abonnement op de nieuwe streamingdienst Canalplus voor 4,99. Meteen werd dit bedrag dubbel van mijn paypal afgeboekt. Ik heb dit meteen gemeld en dit werd niet geloofd ik moest maar een screenshot van mijn paypal rekening laten zien. Dus dat gestuurd en toen moest ik eerst maar een screenshot laten zien als het bedrag ook dubbel van mijn bankrekening afgehaald was want de fout lag zeker bij paypal. Het bedrag werd dus ook dubben van mijn ING rekening afgeboekt en daar heb ik dus ook een screenshot laten zien. Ja ze zouden mij het bedrag terug storten en er werd toen maar liefst 1 cent terugbetaald en niet de teveel betaalde 4,99. Iedere keer smoesjes, de feestdagen, het duurt zo lang bij paypal enz enz en iedere keer beloofd de klantenservice het bedrag binnen enkele dagen terug te storten en nu is het 22 januari en nog steeds niks terug. De feestdagen zijn al lang voorbij en ik heb nooit geen last dat betalingen lang duren bij paypal. Heb het idee dat ik aan het lijntje word gehouden en dat ze niet willen betalen. Mijn abonnement heb ik opgezegd. Wil eerst mijn geld terug!
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn teveel betaalde 4,99 terug hebben