Klacht: Dubbele betaling

Betty1 op 22 januari 2024 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 december 2023 nam ik een abonnement op de nieuwe streamingdienst Canalplus voor 4,99. Meteen werd dit bedrag dubbel van mijn paypal afgeboekt. Ik heb dit meteen gemeld en dit werd niet geloofd ik moest maar een screenshot van mijn paypal rekening laten zien. Dus dat gestuurd en toen moest ik eerst maar een screenshot laten zien als het bedrag ook dubbel van mijn bankrekening afgehaald was want de fout lag zeker bij paypal. Het bedrag werd dus ook dubben van mijn ING rekening afgeboekt en daar heb ik dus ook een screenshot laten zien. Ja ze zouden mij het bedrag terug storten en er werd toen maar liefst 1 cent terugbetaald en niet de teveel betaalde 4,99. Iedere keer smoesjes, de feestdagen, het duurt zo lang bij paypal enz enz en iedere keer beloofd de klantenservice het bedrag binnen enkele dagen terug te storten en nu is het 22 januari en nog steeds niks terug. De feestdagen zijn al lang voorbij en ik heb nooit geen last dat betalingen lang duren bij paypal. Heb het idee dat ik aan het lijntje word gehouden en dat ze niet willen betalen. Mijn abonnement heb ik opgezegd. Wil eerst mijn geld terug!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn teveel betaalde 4,99 terug hebben

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

10 maanden geleden - Beste mevrouw Murk, Natuurlijk heeft u er recht op dat het dubbel betaalde bedrag van € 4,99 terugbetaald wordt. Ik heb het voor u nagekeken en ik zie dat het ook in behandeling is genomen. Het duurt het ca. 6 weken voor dit bedrag op uw rekening staat. U mag het bedrag in de 2e week van februari terug verwachten. Dit proces kan ik helaas niet versnellen, excuus voor de lange wachttijd. Ik ga er vanuit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Wies, Serviceteam Canal Digitaal.

Reactie van de melder van de klacht Betty1

10 maanden geleden - 6 weken!? Ja zolang zit ik er al op te wachten vanaf 12 december. Maar als klanten jullie een dag te laat betalen dan worden ze meteen afgesloten. Ik vind het een grote SCHANDE!!!! Dat ik nu nog weer dik 3 weken moet gaan zitten wachten, dat is bij een ander bedrijf ook niet als hun een fout maken dan storten ze het teveel betaalde bedrag gewoon even terug. En jullie lopen het maar uit te stellen. Wedden dat het over 3 weken nog steeds niet terug betaald is? En dan zijn we 10 weken verder.

Betty1

Heeft op 24 januari 2024 om 21:52 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik hoor al 6 weken lang dat het geld binnen enkele dagen terug gestort word op mijn PayPal. Maar tot nu toe niks nopes nada (net nog gekeken) Ik word gewoon aan het lijntje gehouden door dit bedrijf. Dubbel afboeken kunnen ze wel snel maar terug betalen. Ik ben pas tevreden als het echt retour is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 26 januari 2024 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen mevrouw Murk.

We kunnen ons voorstellen dat uw geduld behoorlijk op de proef is gesteld. We hebben inmiddels een bevestiging gekregen dat de terugstorting gisteren op 25-01-2024 alsnog is verwerkt. U mag er vanuit gaan dat het bedrag binnen 5 werkdagen is retourneerd.

Nogmaals bedankt voor het geduld.

Met vriendelijk groet,

Bernd
Service Team Canal Digitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Betty1