Klacht: Beeld valt stil, geen antwoord op vraag

Hallo46 op 04 november 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Beeld valt stil, is bekend bij Canaldigitaal

Korting op abonnement.

of

oude software terug zetten

Wij betalen abonnementskosten en verlangen een storingsvrije ontvangst.

We willen geen extra geld uitgeven, onze decoder is niet stuk.
Probleem ligt bij jullie.

JULLIE HOREN HET PROBLEEM OP TE LOSSEN,

NIET WIJ!!!

Wij hoeven en willen geen extra kosten maken!!!!!!
Wij betalen abonnement netjes elke maand al meer dan 25 jaar!

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw van der Laak, Allereerst bedanken wij u voor uw bericht. Wat vervelend dat uw decoders verstoringen vertonen. Volgens onze gegevens maakt u in ieder geval gebruik van één 7141-decoder. We adviseren u het volgende te doen: » Druk op de menuknop op de afstandsbediening van de ontvanger » Selecteer Instellingen en druk op OK » Selecteer A/V instellingen en druk op OK » Selecteer HD-formaat en druk op OK » Selecteer 'Automatisch' en druk op OK om te bevestigen Mochten de verstoringen onverhoopt aan blijven houden, zou u dan de volgende vragen willen beantwoorden? » Bij welke zender(s) komen de storingen voor? » Bij welke zender gebeurt dit na 30 minuten? » Kwam dit probleem vóór de update ook al voor? » Wordt er gebruik gemaakt van teletekst/ondertitels? » Is de software handmatig ingeladen (via het menu) of automatisch bij het opstarten? » Is de ontvanger aangesloten met HDMI of SCART? We zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groeten, Janet CanalDigitaal

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 22 november 2016 om 15:46 geantwoord

Geachte heer/mevrouw van der Laak,

Wij zien dat er in de laatste twee weken niet meer gereageerd is op het bericht wat wij geplaatst hebben met een mogelijke oplossing voor dit probleem. Wij zien in ons systeem dat een collega hier intussen al een alternatieve oplossing voor heeft geboden. Om deze reden sluiten wij deze klacht af.

Mocht u nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben horen wij deze natuurlijk graag zodat wij daar inhoudelijk antwoord op kunnen geven.

Met vriendelijke groeten,

Adrian
CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door