Klacht: abonnement krijg ik niet werkend

op 20 september 2019 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Ik ben sinds 24-9-18 abonnee van canal digitaal en had het bomvol pakket. Nu willen wij ook het Ziggo Sport Totaal pakket erbij hebben (dan ontvang je automatisch een schotel). We maken gebruik van de app en kijken via internet (digitaal). Sinds 6 september zijn we bezig om ons abonnement overgezet én werkend te krijgen. Wij wisten niet dat het zó moeilijk zou zijn om dit voor elkaar te krijgen. Via chat en telefoon wordt ons na ieder gesprek beloofd dat het nu toch echt zou moeten werken. Alleen het werkt nu nog steeds niet op 20 september!!
Woensdag 18 september is mij beloofd dat het oude abonnement is vervallen en er een nieuw abonnement is afgesloten met basis HD en Ziggo Sport totaal. Na betaling zou de schotel de andere dag bezorgd worden, dan moest ik opnieuw contact opnemen en zou Canal Digitaal alles verder regelen. Mij was beloofd dat ik zondag de Formule 1 zou kunnen zien want er was tijd zat om het allemaal te regelen. ’s middags na de betaling gebeld en gevraagd of alles nu in gang gezet was. JA. Ik de volgende ochtend gebeld na levering van de schotel en gevraagd wat ik nu verder moet doen om toegang te krijgen tot mijn Canal Digitaal account. Zij snapte mijn vraag niet echt en konden nog niets doen want er was geen abonneenummer van mij bekend (konden geen gegevens van mij vinden). Ik moest ’s middags maar terugbellen want dan zou alles verwerkt zijn en mijn nieuwe abonneenummer bekend zijn. ’s middags gebeld blijkt dat ik gewoon onder mijn oude abonneenummer in het systeem sta. Het inloggen in de ziggo app werkte alleen nog niet. Andere ochtend weer gebeld en gevraagd hoe nu verder. In het systeem van Canal Digitaal was het nieuwe Ziggo Sport Totaal pakket niet aan mijn basis hd abonnement gekoppeld. Volgens de medewerkster had ik 25 euro vooruit betaald en dat had 35,00 moeten zijn. Ik ontving daarna een nieuwe orderbevestiging voor basis HD. Ik kijk op mijn bankafschrift en zie dat ik wel degelijk 35,00 had betaald op 18 september. Ik bel Canal Digitaal terug en laat weten dat ik nu bang ben dat ik 2x ga betalen. De medewerker checked mijn gegevens en kan niet mijn order van de 18de vinden. Nadat ik het nummer heb doorgegeven laten ze weten dat het niet juist is dat ik de eerste 6mnd 23.90 betaal en vervolgens 36,90 pm. Ik laat weten dat ik deze overeenkomst toch echt voor me heb liggen. Daarna in de wacht gezet en 10 min later blijkt het toch dat ik gelijk heb. Ik laat opnieuw weten dat ik niet kan inloggen in de ziggo app met mijn inloggegevens. Dan wordt gezegd dat ik maar contact moet opnemen met Ziggo want zij moeten zorgen dat mijn account in hun app werkt. Ik Ziggo opgebeld; en natuurlijk deze ziggomedewerker laat direct weten dat ik klant ben bij Canal Digital en dat zij het inloggen dienen te verzorgen. Dus terug van het kastje naar de muur; Weer Canal Digital opgebeld, andere medewerkster; ik zie dat deze ochtend uw ziggo sport abonnement is gekoppeld aan uw basis HD abonnement, dit is doorgeven aan Ziggo en zij hebben tijd nodig om de inlogaanvraag te verzorgen en dat is niet eerder mogelijk dan komende maandag!
Prrrrrrttttt mijn F1 wagen doet ’t even niet meer, F1 wedstrijd van komende zondag kan ik op mijn buik schrijven.
Na er even over nagedacht te hebben bel ik Canal Digitaal terug en gevraagd waar ik een klacht kan indienen……of een leidinggevende kan spreken. ……….niet mogelijk
Als ik niet geleverd krijg na zoveel beloftes ga ik deze maand niet betalen.

Als mijn basis HD abonnement met Ziggo Sport werkt
Ik het juiste contract op papier ontvang met de juiste abonnementsbedragen en dat daarin bevestigd wordt dat ik de eerste 6 maanden € 23,90 betaal en daarna € 36,90 pm betaal.
In de orderbevestiging die ik nu heb ontvangen staat dat niet.
De eerste maand gratis als vergoeding dat nu nog steeds het abonnement toegang tot de ziggo app geregeld is. Als Canal Digitaal niet levert dan hoeft de klant ook niet te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Milatz,Hartelijk dank voor uw bericht.Allereerst onze excuses. Het is uiteraard niet de bedoeling geweest dat u de Formule 1 hebt gemist. Dit kunnen wij helaas niet terugdraaien.Inmiddels staat alles goed in het systeem. Er staat nu een Basis HD pakket actief, aangevuld met het Ziggo Sport Totaal pakket. U zou nu ook moeten kunnen inloggen op de Ziggo Sport Go app. Dit kunt u doen met uw Mijn Canal Digitaal inloggevens. Zou u kunnen proberen of het werkt?Ik hoor het graag van u.Met vriendelijke groet,Joey Canal Digitaal Webcareteam

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 03 oktober 2019 om 15:03 geantwoord

Geachte mevrouw Milatz,

We hebben niets meer van u mogen vernemen via dit platform.
Ik ga er daarbij uit dat de problemen opgelost zijn. Mocht u toch nog inlogproblemen hebben dan verneem ik dit graag van u.
Ik wil u nog een fijne tijd wensen bij Canal Digitaal.

Paul
Canal Digitaal Webcareteam