Klacht: Onderwerp: Klacht over onbeschoft medewerker user 280 filiaal 179

SB Sabena op 10 juni 2017 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer of mevrouw,
Met deze brief wil ik mijn klacht aan u kenbaar maken. Het betreft de volgende klacht: Donderdag 8-06-2017 ben ik naar de C&A gegaan om wat aankoop te doen. Ik ga afrekenen en geeft ik de personeel pasje die van mijn zusje is aan de medewerkster. Aangezien dat het pasje van mijn zusje is laat ik mijn ID zien (mw heeft dat niet om gevraagd) vervolgens dreigt zij om personeel pasje af te pakken. Tegen mijn zusje is gezegd dat er 1 pasje voor de familie is.
Mw kijkt en zegt tegen mijn dat ik aan het frauderen ben en dat zijn personeel pasje gaat innemen. Mw dreigt met het pasje in te nemen en toe sturen met een de opmerking dat er mee gefraudeerd is mw liep gewoon weg met mijn pasje, ik riep haar en zei dat ik mijn pasje terug wilde hebben en wil afrekenen.
Kreeg vervolgens een heel verhaal te horen dat het niet voor mijn bedoeld was maar voor de man en kinderen van mijn zusje, ik zeg mw mijn zusje is net 18 jaar waarop zei antwoord ik citeer “maak niet uit dat is niet voor jou bedoeld” dus je krijg geen korting.
Dat is toch Schandalig dat ik zo behandeld ben door deze medewerkster. Ik kom zo vaak in alle C&A ik heb nooit geen probleem mee gehad. Ik kan concluderen dat ik helaas door de agressiviteiten van deze medewerkster en respectloos ben behandeld.
Ik was zo in paniek dat ik ging hyperventileren door haar brutaliteit, agressiviteit en respectloos manier. Dat ik gelijk met thuisfront moest bellen. Ik was helemaal niet mee eens hoe ik door deze medewerkester bent behandeld, ik heb de spullen terug gebracht en ben met een naar gevoel naar huis gegaan. Ik begreep ook niet hoe zo iemand in een winkel kan werken.

Gewenste Oplossing:

Na al die onterechte verwijten zijn excuses zeker op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door