Klacht: Totaal niet bereikbaar

op 01 juli 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Voor 19 juni 2020 had ik een vlucht staan naar Istanbul met Turkisch Airlines. In april heb ik Budgetair al een mail gestuurd dat ik mijn tickets wil wijzigen naar een “open ticket” wat Turkisch Airlines als mogelijkheid bied aan zijn klanten i.v.m Corona. Zelfs kosteloos annuleren of wijzigen van je ticket bied Turkisch Airlines als mogelijkheid. Budgetair zou deze voorwaarden ook moeten hanteren, maar ze zijn op geen enkel manier bereikbaar en geven geen reactie. In hun standaard mail staat dat ze 72 uur voor vertrek contact zullen opnemen, maar dat is ook niet gebeurd. 2 dagen voor mijn vlucht wilde Turkisch Airlines mij toch helpen ongeacht dat ik niet direct bij hun had geboek en heeft mijn vlucht omgezet naar een maand later. Open ticket of annuleren konden zij niet omdat ik via Budgetair had geboekt wat logisch is. Mijn vlucht staat bij Budgetair nog steeds op 19 juni, hoop dat ik nog wel kan vliegen.
Hoe kan een bedrijf die bij ANVR en SGR is aangesloten op deze manier omgaan met zijn klanten?

Ticket van mijn man moest ik annuleren omdat hij niet meer kan gaan. Hiervoor zou ik een restitutie moeten ontvangen, maar ook hier wordt niet op gereageerd. Ik wil reactie ontvangen en mijn restitutie ontvangen!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Budgetair

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Budgetair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Z.G