Klacht: Kastje naar de muur

EricR70 op 06 oktober 2021 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik word door Budgetair elke keer met een andere reden verwezen naar de vlliegmaatschappij. Geen effort om het op te lossen en niet mogelijk om een specialist te spreken. Je blijft steken bij de Chat. Er is geen mogelijkheid (zeggen ze) om iemand aan de lijn te krijgen.

Zeer lastig om te communiceren en om uiteindelijk een refund te krijgen.
Dit speelt nu al vanaf november 2019.

Gewenste Oplossing:

Dat Budgetair doet wat de vliegmaatschappij vraagt en dat is een refund aanvragen met de juiste gegevens zodat Etihad het verder kan afhandelen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Budgetair

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Budgetair nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht EricR70

3 jaren geleden - Heeft u al zicht op wat er met mijn klacht gaat gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door EricR70