Klacht: Geen restitutie ontvangen

op 23 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 februari heb ik met BudgetAir een retour vlucht naar Istanbul geboekt. Zoals alle vluchten in maart 2020 is die van mijn ook geannuleerd. Ondertussen meerdere malen gemaild, gebeld en Facebook chat berichten verstuurd maar helaas geen reactie ontvangen. Wel heb ik een bericht ontvangen van de vliegtuig maatschappij die hebben mij laten weten dat ik het bedrag terug krijg en restitutie moest aanvragen bij BudgetAir. Ik heb geen gebruik kunnen maken van de diensten graag ontvang ik mijn eigen geld terug! Dit is toch niet normaal dat jullie niet eens goed genoeg zijn om contact op te nemen! Bah!

Gewenste Oplossing:

Restitutie terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budgetair over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ella.nl