Klacht: gecancelde vlucht zonder te informeren geen contact mogelijk met budget air.

joep12345 op 10 mei 2019 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heermevrouw,

Ik heb een ticket geboekt met budget air om vanuit Amsterdam naar Bankgok te vliegen. Deze vlucht was met luchtvaartmaatschappij Jet Airways. Door de financiële situatie van Jet Airways is deze vlucht destijds gecanceld. Budgetair heeft mij hier nooit over geïnformeerd, dit betekende dat ik op Schiphol stond en er daar achter kwam dat de vlucht gecanceld was.

Budgetair heeft zonder enig overleg mijn ticket omgeboekt om twee dagen later te vliegen. Twee dagen later bleek dat deze vlucht weer gecanceld was. Door de problemen bij budget air was de partner van budgetair, KLM, in staat om mijn ticket gratis om te boeken.

Dit was een erg slechte ervaring met budgetair omdat zij telefonisch niet bereikbaar bleken te zijn. Gelukkig heb ik zelf voor een passende oplossing kunnen zorgen.

5 Juli vlieg ik terug vanuit Bangkok naar Amsterdam. Echter, deze vlucht is ineens voor de helft gecanceld, de houdt in dat ik vanuit Bangkok naar New Delhi vlieg. Vanuit New Delhi staat geen vlucht meer naar Amsterdam in het systeem.

Wederom is budgetair niet bereikbaar voor enig commentaar. Dit is absoluut geen manier van communiceren.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik zekerheid heb dat ik op 45 juli vanuit Bangkok terug naar Amsterdam kan vliegen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budgetair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budgetair

Heeft op 21 mei 2019 om 23:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joep,

Allereerst spijtig te vernemen dat de bereikbaarheid niet naar wens is verlopen.

Klanten met vluchten uitgevoerd door Jet Airways hebben destijds een e-mail ontvangen. Vervelend te lezen dat je daar niet van op de hoogte bent geweest. Budgetair is er voor je om de mogelijkheden voor je terugreis te bekijken. Ik adviseer je nogmaals contact met ons op te nemen. Budgetair is ook via Facebook bereikbaar. We horen graag van je.

Met vriendelijke groet,

Moniek
Klantenservice Budgetair.nl

joep12345

Heeft op 22 mei 2019 om 13:36 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Beste Moniek,

Dank voor je reactie, dat is tenminste een respons vanuit Budgetair. Echter, is dit nog geen oplossing. Ik heb wederom geprobeerd om contact op te nemen met budgetair. BudgetAir is zowel telefonisch, per facebook en per mail niet bereikbaar en kan dus geen antwoord geven op de vraag die ik gesteld heb.

Graag dit keer een gepaste (inhoudelijke) reactie waar ik iets mee kan, in plaats van het doorverwijzen naar een klantenservice die onbereikbaar blijkt.

Vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door