Mijn Klacht:
Beste heermevrouw,
Ik heb een ticket geboekt met budget air om vanuit Amsterdam naar Bankgok te vliegen. Deze vlucht was met luchtvaartmaatschappij Jet Airways. Door de financiële situatie van Jet Airways is deze vlucht destijds gecanceld. Budgetair heeft mij hier nooit over geïnformeerd, dit betekende dat ik op Schiphol stond en er daar achter kwam dat de vlucht gecanceld was.
Budgetair heeft zonder enig overleg mijn ticket omgeboekt om twee dagen later te vliegen. Twee dagen later bleek dat deze vlucht weer gecanceld was. Door de problemen bij budget air was de partner van budgetair, KLM, in staat om mijn ticket gratis om te boeken.
Dit was een erg slechte ervaring met budgetair omdat zij telefonisch niet bereikbaar bleken te zijn. Gelukkig heb ik zelf voor een passende oplossing kunnen zorgen.
5 Juli vlieg ik terug vanuit Bangkok naar Amsterdam. Echter, deze vlucht is ineens voor de helft gecanceld, de houdt in dat ik vanuit Bangkok naar New Delhi vlieg. Vanuit New Delhi staat geen vlucht meer naar Amsterdam in het systeem.
Wederom is budgetair niet bereikbaar voor enig commentaar. Dit is absoluut geen manier van communiceren.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ik zekerheid heb dat ik op 45 juli vanuit Bangkok terug naar Amsterdam kan vliegen.
