Klacht: Ik vind dit oplichterij

op 02 augustus 2020 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben pas geleden klant geworden bij jullie, na meer dan 30 aansluiten en meer dan 1,5 aan de telefoon, nog steeds geen internet en tv.
Daarna zo boos, dus maar weer opgezegd.
Ondertussen was er al wel geld van mijn bank afgeschreven. Nu krijg ik telkens mails dat ik te laat heb opgezegd, terwijl dat niet zo is, en dat ik het zsm moet aansluiten.
Ik heb jullie reviews eens gelezen en deze zijn echt vreselijk, dus kom niet aan met de woorden dat jullie een goed bedrijf zijn.
Ik wil de 1e betaling graag retour, dan stuur ik mijn spullen netjes retour, en daarna wil ik niets, maar dan ook helemaal niets meer, met jullie te maken hebben.

Gewenste Oplossing:

1e betaling graag retour, en contract opgezegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door annetjuh