Mijn Klacht:
Vandaag heb ik een pakket aangeboden om op te sturen via de pakketservice van Bruna Eersel.
Echter ik werd erg onvriendelijk benaderd door de manager zelf. Er kon nog geen goede dag vanaf.
Ook mijn pakket werd onzurgvuldig danwel lomp behandeld.
Op agressieve toon werd medegedeeld dat ik op voorhand al postzegels geplakt had en dat mocht absoluut niet. Verder werd na veel gesacherijn en gesnauw mijn pakket door de manager in de zak gekwakt alsof het een stuk vuil was. In mijn pakket zitten waardevolle spullen niet direct breekbaar maar ik twijfel wel of de inhoud nog heel is. Mocht blijken dat de ontvanger schade heeft hoe zit het dan met de schade?.. Ik zei de winkel manager nog dat ik het erg onbeleefd vond en dat het misschien wel kapot zou gaan. Hierop kreeg ik geen reactie en hij liep weg naar een ander vertrek. Hopelijk wordt er iets met mijn reactie gedaan. Een welgemeend excusses is het minste.
Gewenste Oplossing:
Een oprechte excussus of sorry dan kan ik wel waarderen. Ik hoop dat het pakket geen schade heeft anders wil ik daar een vergoeding voor hebben.
