Klacht: Geen service

op 01 juli 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoe is het mogelijk dat je zonder bericht of update in een ander (goedkoper) hotel wordt gestopt? Inmiddels 3 berichten naar Booking gestuurd en op geen enkel bericht antwoord gehad. Echt een schande.

€400.- betaald voor mijn hotel en uiteindelijk in een hotel gestopt die voor de helft van de prijs online staat. Niemand die me antwoord geeft.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Noor.grn