Klacht: Geen bevestigingsmail pincode

Teleurgestelde gokker op 27 november 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een booking gedaan bij het Radisson Sloterdijk en nooit een bevestigingsmail ontvangen. Eenmaal aangekomen bij het hotel geen booking te vinden ,terwijl der wel 101,44 van mijn rekening is afgeschreven.
Bellen met booking.com kan alleen als je een pincode hebt die heb ik nooit ontvangen het hotel zegt ik krijg mijn geld terug maar kom helemaal van Breda dus mijn avond is goed verpest…

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug en een compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgestelde gokker