Klacht: Kapotte oordopjes

Ahmed.boua op 07 juni 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op de dag van 24 mei oordopjes besteld. Die heb ik vandaag kapot bezorgd gekregen. Ik zou nu graag andere oordopjes willen of mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terugkrijg of liever andere oordopjes krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 07 juni 2017 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - -
Beste Ahmed,

Inmiddels hebben wij contact gehad omtrent deze melding. Ik ben echter vergeten om de klacht af te melden. Mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een e-mail. Dan help ik u graag persoonlijk verder.

Een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door