Klacht: Bol.com weigert aan hun incassobedrijf gegevens door te geven

op 12 mei 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Al sinds 2008 krijgt ik berichten van accountor dat er dingen niet betaald zijn. Destijds heb ik meteen met bol.com contact op genomen die mij konden vertellen dat aan hun kant alles gewoon betaald stond. Maar, zij konden dit niet doorgeven aan accountor. Accountor heeft mij toen nooit willen geloven dat alles betaald was.

Helaas merk ik nu dat er NOG STEEDS beperkingen om mijn account staan. Via melissa van de klantenservice kreeg ik te horen dat het om iets uit 2008/2009 ging maar dat dit wel betaald was. Dit moest ik maar even doorgeven aan accountor. Helaas is mijn moeder, die destijds betaalde, overleden en heb ik dus helemaal geen facturen. Bol.com weigert door te geven aan accountor dat alles betaald is, ondanks dat ze dit wel kunnen zien.

Een volgende klantenservice medewerkster durft zelfs ze beweren dat ze deze gegevens helemaal niet in kunnen zien, ondanks dat Melissa dit dus gewoon kon.

Ik ben tevreden als bol.com de beperking van mijn account haalt en nu voor eens en voor altijd aan accountor doorgeeft dat er helemaal niets openstaat.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

1 jaar geleden - Beste Jenny, Ik ga je klacht onderzoeken en kom er zo snel mogelijk bij je op terug. Groeten, Jade van bol.com

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 12 mei 2016 om 13:44 geantwoord

Beste Jenny,

Fijn dat we elkaar net gesproken hebben en tot een oplossing zijn gekomen.

Geniet nog even van de zon!

Groeten, Jade van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door ontevreden klante