Klacht: Bol.com slechte klantenservice

op 11 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een oktober 2016 via bol.com een stoomreiniger besteld via de shop Bralex wat een waardeloze service hebben hun mijn stoomreiniger heeft een storing en als ik de woonkamer ermee dweilt/stoomt stopt ie ineen met stomen en dan na 3 tot 4 keer tikken met de stoomreiniger komt er weer stoom uit. Bralex weigert mij een nieuwe te geven want volgens hun is ie uitgestest en doet ie het goed en sturen het weer voor mij op ikheb het pakket geweigerd omdat hy niet werkt hoe het moet krijg ik intimederende email van bralex webshop dat ik binnen 14 dagen moet reageren en anders vernietigen ze het product en €5 kosten moet betalen aan verzendkosten! Bol.com met hun. Contact opgenomen en ja hoor zeggen we proberen het voor u op te lossen heeft u de mails nog waarin staat dat u nieuwe krijgt omdat ik er nog 1 jaar garantie op hebt verstuurd naar bol.com nou slechte service van bol.com want zij zeggen dat het dat bralex. Webshop zegt dat het werkt en is uitgetest ik geen nieuwe product krijg of mijn geld terug omdat ie het gewoon doet volgens bol.com nou sorry bol.com is dat jullie service had ik ook zelf kunnen oplossen en bol.com en bralex webshop intimederen mij en zetten mij onder druk dat ik de stoomreiniger moet aannemen want hy doet het volgens hun uitstekend! En krijg geen geld terug. Slechte service ik bestel nooit meer via bol.com en al helemaal niet bij bralex webshop met hun fraudeurs praktijken!

Wanneer ik mijn €86 terug krijgt of een nieuwe stoomreiniger waar ik recht op hebt en bralex webshop dat ook naar mij heeft gemaild!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:42 geantwoord

Beste sushu xxxxxx,

Ik heb je vandaag geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Daarom heb ik ons antwoord via e-mail gestuurd.
Omdat het artikel inmiddels 9 maanden geleden is aangeschaft, is het zichttermijn ruimschoots verstreken. De Verkoper heeft het artikel nagekeken en heeft geen defect gevonden. Als een artikel binnen garantietermijn wordt opgestuurd, zal deze gerepareerd of - indien reparatie niet mogelijk is - vervangen worden. Mits er natuurlijk een defect wordt geconstateerd. Bij dit artikel is er geen defect gevonden en is het apparaat naar je teruggestuurd.

Het spijt me dat deze klacht niet naar tevredenheid is opgelost.

Groeten, Manon van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door sushu xxxxxx