Klacht: Bol.com houdt ontevreden klant zoet met chocolade!

op 19 juni 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Bijna 2 weken wachten op een bestelling die de andere dag binnen moest zijn. Niemand wist waar mijn wasmachine was. Gechat, gebeld, gemaild met zowel Bol als de koerier. Tientallen contactmomenten, maar helaas alleen standaard voorgeprogrammeerde reacties. Uiteindelijk een telefoontje van Bol.com: U heeft helemaal gelijk, dit is niet de service die u van ons mag verwachten, onze verontschuldigingen, zodra uw bestelling binnen is neem ik opnieuw contact op voor een passende compensatie in de vorm van een kadobon.

Groot was daarom mijn verbazing dat Bol vorige week een pakje bezorgde met als inhoud: een plak chocolade. Na een hoop gedoe (6 keer heen en weer rijden naar familie met de vuile was) én de toezegging van Bol vind ik dit geen voorbeeld van klantvriendelijkheid. Daar komt nog bij dat ik een lactose allergie heb.

Bol: belofte maakt schuld!

Wanneer Bol zijn toezegging waar maakt: een kadobon met een serieuze waarde.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 juni 2017 om 17:25 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste meneer en mevrouw Goossen,

Bedankt voor ons fijne gesprek.
Ik stuur u ook nog een email, mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, reageer gerust op mijn email.

Alvast fijne avond & groet,
Tony
bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Hoe lang moet dit duren