Klacht: Lang wachten op bestelling en slechte service

Michael Aken, van op 21 mei 2020 over Boefjes en Bijtjes in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu ondertussen 11 dagen geleden een bestelling geplaatst bij Boefjes Bijtjes en nog steeds niets mogen ontvangen. Op hun site staat dat de levertijd tussen 1-3 dagen is. Deze zijn dan nu al lang voorbij.
Ik heb contact gezocht via hun site.
Contact via mail, whatsapp en via hun facebook site.
Op de whatsapp hebben ze gereageerd dat het verstuurd is en dat het afgelopen maandag of uiterlijk afgelopen Dinsdag binnen zou moeten zijn. Maar helaas. Nog steeds niets.
Opnieuw meerdere keren contact gezocht maar hier wordt niet meer op gereageerd.

Ik vind het nu wel erg lang duren.
Mocht ik niet binnen deze dagen een track en trace code ontvangen wil ik graag de order annuleren maar daar wordt ook niet op gereageerd.

Ik hoop dat dit snel opgelost wordt en dat ik als nog snel de bestelling kan ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik een track en trace code heb ontvangen zodat ik zeker weet dat de bestelling is verzonden. En het zo kan volgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boefjes en Bijtjes nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ivanka1993