Mijn Klacht:
slechte en vaak geen bezorging , vaak te laat en nu weer enkele keren geen bezorging Dit is heel erg storend
Gewenste Oplossing:
Tevreden als de krant voor half 7 in de bus ligt
elzatheodora op 05 oktober 2020 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
Een klant van BN DeStem ervaart herhaaldelijk problemen met de bezorging van de krant. De bezorging is vaak te laat of vindt helemaal niet plaats, wat als zeer storend wordt ervaren.
slechte en vaak geen bezorging , vaak te laat en nu weer enkele keren geen bezorging Dit is heel erg storend
Tevreden als de krant voor half 7 in de bus ligt
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BN DeStem
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BN DeStem nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM