Automatische incasso is fout gegaan. Op 4 mei 2023 alsnog betaald. Zie bijgaand afschrift. Sinds 4 mei is abonnement stop gezet omdat de financiele administratie achterstanden heeft. Sinds 4 mei geen krant ontvangen. Svp een en ander spoedig herstellen. Tig... Lees meer
Geprobeerd BN de stem telefonisch te bereiken en dat gaat niet zo makkelijk. Sowieso al super irritant dat keuze menu wat vaak niet werkt. Zeggen je door te verbinden met medewerker en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Al met al... Lees meer
geen bezorging van de krant 2 achtereen volgende dagen Lees meer
Wij hebben online de krant. Maar wilde vragen hoe ik die wellness bonnen kon krijgen. Maandag gebeld. Lang gewacht 20 min. Toen m’n tel ingesproken zodat jullie mij terug konden bellen. Vrijdagmorgen nog niets gehoord... Lees meer
Om half 5 in de ochtend bezorger op scooter met enorme herrie. Scherpenakker in Breda. Dit moet stoppen Lees meer
Zaterdagkrant niet ontvangen, bezorgtijd gewijzigd naar 9:00 uur, en geen voucher meer, moet nu een krant gaan kopen, men zegt het bedrag in mindering te brengen op het abonnement, dit is een bedrag dat veel kleiner is dan wat een... Lees meer
Beste BN de Stem,
Onze buren (op nr 8 10) krijgen dagelijks BN de Stem. Deze wordt in de vroege ochtend bezorgd. Nu is de bezorger in de nacht nogal vrolijk, fijn natuurlijk maar helaas gaat dit gepaard met... Lees meer
de krant vandaag niet ontvangen Lees meer
Verkeerde bezorging, geen krant of verkeerde krant. De rekening wordt wel afgeschreven maar bezorging is super slecht!!!! Lees meer
Ik heb 3 weken opeenvolgend geen zaterdagkrant ontvangen. 3 x gemeld en klacht ingediend. De reacties waren heel wonderlijk ook heel divers. Geen nabezorging mogelijk. U krijgt een voucher. Een voucher is niet mogelijk. Er word financieel gerestitueerd(ab.verlengd). Er is... Lees meer