Klacht: bijlmer station ingezette bussen kwamen niet

op 28 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanaf elf uur tot kwart over twaalf gewacht op de ingezette NS-bussen. Zowel de eerste als de tweede bus kwam niet, er waren groepjes mensen die naar Utrecht wilden reizen die met mij vertwijfeld verschillende bus-chauffeurs hebben gevraagd maar er was niemand die iets wist. Geen NS-personeel noch bordjes waar de bus van vertrok. Alleen OV-9292 gaf aan en de omroepster van het station vertelde waar we moesten zijn.

Wij hebben uiteindelijk een taxi gebeld,

kan ik mijn geld terugkrijgen?

met vriendelijke groet,

Linda

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld van de rit Bijlmer- Utrecht Centraal terugkrijgen, of althans wat ik extra heb betaald.

Is dat mogelijk met een geschreven bon van TCA? Dus geen officieel factuur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 13 juni 2016 om 08:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Enileda