Mijn Klacht:
Op 13-06-2018 een bestelling geplaatst voor de levering van een paar blauwe Giorgio Sneakers. Bij aflevering bleken dat zowel het type schoen als de kleur afwijkend te zijn. Na telefonisch overleg met klantenservice d.d. 15-06-2018 zou ik de schoenen kunnen ruilen in het filiaal Rotterdam. Er zouden daar nog 2 paar voorradig zijn van de door mij gewenste schoenen.
Derhalve vanuit Berkel en Rodenrijs naar Rotterdam gereisd. Aldaar geprobeerd te ruilen, ook daar bleken er volgens de voorraadadministratie 2 paar voorradig te moeten zijn, echter in werkelijkheid waren de schoenen niet voorradig.
Voor de vele ergernis werd mij een kop koffie aangeboden als geste, alsof dat mijn ergernis zou wegnemen. Ik ontplofte bijna vanwege dit onbenullige voorstel.
Samengevat blijkt de Bijenkorf het zowel qua logistiek als qua voorraadadministratie niet op orde heeft. Verder is de geste in de vorm van een kop koffie natuurlijk op zijn zachts gezegd ridicuul. Deze vorm van coulance kan mijns inziens beter achterwege blijven, roept alleen maar meer ergernis op.
Samengevat een hoop irritatie, onnodig tijdverlies en gemaakte reis- en parkeerkosten.
Tot besluit kan ik nog vermelden dat dit niet de eerste keer is dat de Bijenkorf niet correct levert.
Mijn dringende advies aan de Bijenkorf is het volledige proces beter te organiseren.
Gewenste Oplossing:
Wanneer de Bijenkorf haar proces op orde brengt en de relatief vele bloopers drastisch zou beperken zou dat een stap in de goede richting zijn.
Beperkt aan beide kanten een hoop gedoe.
