Klachten over Bijenkorf

De Bijenkorf is een luxe warenhuis in Nederland dat al meer dan 100 jaar bestaat. De Bijenkorf heeft vele merken in haar assortiment zoals UGG Australie,... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 3 Warenhuizen

98%
59 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
58 klachten opgelost
3.6 /10
54 stemmen
54

Tijdslijn

Beste De laatste tijd is er niks meer dan problemen bij de bijenkorf! 10/02 bestel ik een rode zoutmolen van le creuset. 12/02 wordt mijn pakket geleverd. Er zit geen rode zoutmolen maar een witte deodorant in! Dadelijk contact opgenomen probleem... Lees meer

Ik heb gisterenavond voor ruim 300 euro aan artikelen besteld. Deze zouden vandaag geleverd worden. Ik was er niet en de post heeft het pakje direct naar een afhaallocatie gebracht. Er is geen mogelijkheid tot opnieuw bezorgen. Ik heb besteld omdat... Lees meer

3 maanden wachten op repair van nieuwe jas

Klacht van op 12 januari 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik bestel eind oktober een leren jas van Arma bij Bijenkorf. Na 1x dragen zijn stukjes leer op de boord afgebrokkeld. Begin november opgestuurd naar Bijenkorf, wordt doorgestuurd naar de fabrikant, waar de jas vervolgens 1,5 maand in 'reparatie' is.... Lees meer

geen korting gekregen

Klacht van op 26 december 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Vandaag wilde ik 2 spijkerbroeken kopen er zat een sticker op met 40 procent korting. Bij de kassa bleek dat de korting niet gegeven kon worden, want mensen zouden stickers zomaar plakken???? VREEMD want ik had 2 broeken en in de... Lees meer

Schandalige behandeling gehad van medewerker Strating Kids

Klacht van op 23 december 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Hierbij wil ik het arrogante gedrag van ene medewerker genaamd Sacha bij de bijenkorf in Rotterdam melden. Ook wil ik de bijenkorf erop attent maken dat ze in geen enkele situatie hulp of compensatie hebben geboden op mijn probleem, wat... Lees meer

webwinkel bijenkorf

Klacht van op 20 december 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

2 keer een artikel besteld bij bijenkorf webwinkel. 1e keer was het kledingstuk niet ontdaan van het beveilingslabel. Artikel teruggestuurd met een begeleidend briefje. Geen tegenbericht ontvangen. 2e keer was een het artikel in de verkeerde maat gestuurd terwijl op de bon... Lees meer