Klachten over Bijenkorf

De Bijenkorf is een luxe warenhuis in Nederland dat al meer dan 100 jaar bestaat. De Bijenkorf heeft vele merken in haar assortiment zoals UGG Australie,... Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 3 Warenhuizen

96%
55 klachten gemeld
2 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
53 klachten opgelost
3.6 /10
57 stemmen
57

Tijdslijn

Schoenen retour

Klacht van op 23 april 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb filling pieces gekocht ,deze zaten niet goed en mocht ik retour sturen. Er is binnen 3 keer opgelopen verder hebben ze op de doos gestaan. Ik heb ze retour gedaan eerst zaten er vlekken op maar ik had toevallig foto's... Lees meer

Retour niet verwerkt geen serieuze reactie

Klacht van op 20 april 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik wacht nu al ruim 3 weken. Op een reactie van de bijenkorf Mijn retour is goed aangekomen dat zie ik via de track trace en het verzendbewijs Maar blijkbaar is er intern bij de webshop wat mis gelopen dat... Lees meer

Op Zondag 25 Maart een portemonnee besteld ter waarde van 255Euro. Bericht van Bijenkorf vanmorgen ontvangen waarin stond dat het bezorgd zou worden tussen 12:30 en 15:00 op Maandag 26 Maart.. Mijn schema aangepast.. Om 14:30 weer naar bovengenoemde oude email van Bijenkorf... Lees meer

Ik heb gisterenavond voor ruim 300 euro aan artikelen besteld. Deze zouden vandaag geleverd worden. Ik was er niet en de post heeft het pakje direct naar een afhaallocatie gebracht. Er is geen mogelijkheid tot opnieuw bezorgen. Ik heb besteld omdat... Lees meer

3 maanden wachten op repair van nieuwe jas

Klacht van op 12 januari 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik bestel eind oktober een leren jas van Arma bij Bijenkorf. Na 1x dragen zijn stukjes leer op de boord afgebrokkeld. Begin november opgestuurd naar Bijenkorf, wordt doorgestuurd naar de fabrikant, waar de jas vervolgens 1,5 maand in 'reparatie' is.... Lees meer