Klachten over Bijenkorf

De Bijenkorf is een luxe warenhuis in Nederland dat al meer dan 100 jaar bestaat. De Bijenkorf heeft vele merken in haar assortiment zoals UGG Australie,... Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 3 Warenhuizen

96%
51 klachten gemeld
0 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
49 klachten opgelost
3.3 /10
69 stemmen
69

Tijdslijn

Leveren verkeerd product , weigeren retour

Klacht van op 05 november 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Wij hebben een aantal kledingstukken besteld via de webshop van de Bijenkorf. 1 broek was niet goed, dit was een andere dan we hadden besteld. Direct na ontvangst heb ik het pakket bij mij op het werk in de bak retouren gelegd,... Lees meer

Slechte service na ondeugdelijk product

Klacht van op 26 oktober 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Geachte heermevrouw, Naar aanleiding van de gebeurtenissen in de afgelopen weken schrijf ik deze klacht. Ik heb via de webshop schoenen van het merk Isabel Marant besteld. Na een korte periode vertoonde deze schoenen gebreken. Dit heeft zich tot nu... Lees meer

Defecte jas

Klacht van op 24 oktober 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Geachte heermevrouw (van De Bijenkorf), Mijn naam is Joyce en ik heb een klacht met betrekking tot de dienstverlening van De Bijenkorf. Laat ik openen met het volgende: al jaren ben ik een trouwe klant bij De Bijenkorf. Ik ben momenteel... Lees meer

Kleren profuomo gekrompen van de Bijenkorf

Klacht van op 21 oktober 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Onlangs twee kledingstukken van Profuomo besteld bij de Bijenkorf. Een knitted blouse en een merino-wollen pullover. Na het wassen van de kledingstukken volgens de wasvoorschriften zijn de kledingstukken alsnog gekrompen. We hebben de wasvoorschriften extra goed in de gaten gehouden... Lees meer

Onze fout, uw probleem en geld kwijt

Klacht van op 19 oktober 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Door een zelf erkende fout van de Bijnekorf is een online bestellibg op een oud adres ingeseels. Het adres was reeds verwijderd uit mijn persoonlijk profiel en gaven toe dat het fout van hun systeem was. Ik heb binnen... Lees meer

Mijn Klacht Wat een bedrijf !! Wacht al een week op een duur artikel. Zou afgelopen maandagavond door PostNL bezorgd worden tussen 18.00 en 21.30 uur. Toen tussen 18.00 en 19.00, toen excuses voor de vertraging en toen dat er iets... Lees meer