Klacht: Gebrek aan gekochte jas

op 19 mei 2019 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Bijenkorf

4 weken geleden - Beste Ida,Zoals mijn collega al had aangegeven kun je de jas ter beoordeling opsturen naar ons hoofdkantoor. Onze repairservice gaat er dan nogmaals naar kijken en neemt na een week contact met je op om de gepaste oplossing te bespreken.Met vriendelijke groet, bcareEva

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 01 juni 2019 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben jouw mail in goede orde ontvangen. Jouw reactie via e-mail is door mij aan onze repair-service doorgegeven. Zij zullen dit verder voor je oppakken en via e-mail een reactie geven. Voor nu wens ik jou wel heel graag nog een hele fijne dag en een goed weekend toe!

Groetjes,
bcareScott

Alle klachten die gemeld zijn door Alidaatje