Klacht: Admin fout van Bijenkorf wordt beloond met een langdurig onderzoek

op 20 mei 2021 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat een drama service. Een nota bene toegegeven fout vanuit Bijenkorf wordt, na 4 dagen over en weer bellen, mailen – wachten, adressen bezoeken, beloond met een ‘we gaan een onderzoek starten, dit kan max twee weken duren’. Als een fout wordt erkend zou een nieuwe levering van een pakket met spoed op zijn plaats zijn. De wereld op zijn kop. Casenummer ken ik inmiddels van buiten. Een schande!

Gewenste Oplossing:

Directe levering van het pakket en een welgemeend excuus

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 21 mei 2021 om 17:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Jaime,

Ik begrijp dat het pakket op een verkeerd bedrijventerrein is bezorgd.
Mijn collega's van de webshop zijn voor jou aan de slag gegaan om de fout te herstellen. Helaas kan dat wat tijd kosten daar er meerdere afdelingen bij betrokken zijn waaronder ook een extern bedrijf, de leverancier.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team Webcare
de Bijenkorf

Alle klachten die gemeld zijn door Forhero23