Klacht: 3 maanden wachten op repair van nieuwe jas

op 12 januari 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik bestel eind oktober een leren jas van Arma bij Bijenkorf. Na 1x dragen zijn stukjes leer op de boord afgebrokkeld. Begin november opgestuurd naar Bijenkorf, wordt doorgestuurd naar de fabrikant, waar de jas vervolgens 1,5 maand in ‘reparatie’ is. Ik krijg de jas weer teruggestuurd. De boord is in orde. Nu zijn kale plekken ontstaan op voor en achterzijde van de jas, waarschijnlijk door het werken aan de boord.
Ik meld dit weer bij afdeling repair. Hier krijg ik eerst nog het bijzondere antwoord dat de jas wel in orde was toen zij hem beoordeelden na de reparatie. Als ik hem weer op zou sturen, zou de jas weer door de repair bekeken worden.
Zonder enig persoonlijk contact, krijg ik een informatieve mail dat de jas WEER ter reparatie opgestuurd wordt naar de fabrikant.
Ik kan nu dus weer maanden wachten op reactie, op een jas die al m’n vertrouwen verloren heeft. Zoals mijn vertrouwen in Bijenkorf.

Ik wil een omruiling of mijn geld terug. Alles behalve deze jas terug. Zonder ook nog maanden te moeten wachten.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 12 januari 2018 om 21:19 geantwoord

Hoi Joëlla!

Wat vervelend dat je al zoveel problemen met de jas hebt gehad. Ik zie inderdaad dat dit door mijn collega´s bij onze repairservice in behandeling is.
Ik geef dit aan ze door en vraag ze om zo snel mogelijk contact met jou op te nemen.

Ik wil je ondanks alles, nog een hele fijne avond en een goed weekend toewensen.

Groetjes,
#bcare/Scott

Heeft op 12 januari 2018 om 21:21 geantwoord

Dit is geen oplossing, weer wachten op een oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door JVP83