Klachten over Bijenkorf

De Bijenkorf is een luxe warenhuis in Nederland dat al meer dan 100 jaar bestaat. De Bijenkorf heeft vele merken in haar assortiment zoals UGG Australie,... Lees meer >

70% van alle klachten opgelost. Nog 33 klachten nodig voor een plaats in de categorie Warenhuizen

70%
17 klachten gemeld
4 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
12 klachten opgelost
1.4 /10
7 stemmen
7

Bijenkorf Complimenten

Klacht dekbedhoes

Klacht van Drenthen op 12 juli 2012 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Lieve mensen, Heb een dekbedhoes Mac Laren yellow list jumeaux gekocht tot mijn grote verbazing klopte de slopen niet ze waren niet gelijk, hoewel dat bij een goedkoop dekbedhoes altijd klopt viel dit even tegen tot over maat van... Lees meer

Horloge ter reparatie afgewezen

Klacht van FT11 op 22 mei 2012 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb in mei 2010 een Thomas Sabo horloge gekocht bij de shop-in-shop in de bijenkorf te Amsterdam. Deze is gedurende de garantieperiode 3x stuk gegaan en zelfs na 'reparatie' nog beschadigd teruggekomen. Ik heb toen gesteld het horloge niet... Lees meer

Horloge kapot

Klacht van kaj.brouwers op 19 maart 2012 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb nu voor de derde keer mijn Guess heren horloge af moeten geven bij de klantenservice van de Bijenkorf. Binnen een half jaar was namelijk de achterplaat los geraakt. Dit werd binnen 2 weken gemaakt. Prima service. Tot mijn... Lees meer