Klachten over Bijenkorf

De Bijenkorf is een luxe warenhuis in Nederland dat al meer dan 100 jaar bestaat. De Bijenkorf heeft vele merken in haar assortiment zoals UGG Australie,... Lees meer >

46% van alle klachten opgelost. Nog 22 klachten nodig voor een plaats in de categorie Warenhuizen

46%
28 klachten gemeld
11 openstaande klachten
4 klachten in behandeling
13 klachten opgelost
2.6 /10
13 stemmen
13

Bijenkorf Complimenten

Horloge ter reparatie afgewezen

Klacht van FT11 op 22 mei 2012 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb in mei 2010 een Thomas Sabo horloge gekocht bij de shop-in-shop in de bijenkorf te Amsterdam. Deze is gedurende de garantieperiode 3x stuk gegaan en zelfs na 'reparatie' nog beschadigd teruggekomen. Ik heb toen gesteld het horloge niet... Lees meer

Horloge kapot

Klacht van kaj.brouwers op 19 maart 2012 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb nu voor de derde keer mijn Guess heren horloge af moeten geven bij de klantenservice van de Bijenkorf. Binnen een half jaar was namelijk de achterplaat los geraakt. Dit werd binnen 2 weken gemaakt. Prima service. Tot mijn... Lees meer

afgezet

Klacht van MdeBoer op 05 maart 2012 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

In januari 2012 heb ik in de uitverkoop een ARMA leren schoudertas gekocht met 50% korting. De tas kostte € 169,95 en nu dus € 85,- Nu kom ik op koopzondag (4 maart) in dezelfde Bijenkorf en bij de nieuwe voorjaarsmode... Lees meer

paskamerbeleid

Klacht van paskamerbeleid op 01 maart 2012 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Shoppen bij de Bijenkorf. Diverse keren wordt mij door vriendelijke verkoopsters gevraagd of zij mij kunnen helpen. Heel prettig en klantgericht. Ten slotte heb ik uit de ruime collectie een aantal kledingstukken uitgezocht en ik wil deze passen. Ik mag... Lees meer