Klachten over Bijenkorf

De Bijenkorf is een luxe warenhuis in Nederland dat al meer dan 100 jaar bestaat. De Bijenkorf heeft vele merken in haar assortiment zoals UGG Australie,... Lees meer >

46% van alle klachten opgelost. Nog 22 klachten nodig voor een plaats in de categorie Warenhuizen

46%
28 klachten gemeld
11 openstaande klachten
4 klachten in behandeling
13 klachten opgelost
2.6 /10
13 stemmen
13

Bijenkorf Complimenten

De verpakking in de vorm van een enveloppe was vies ,met bandensporen , ook de verpakking van de 2 tubes crème Charlotte tilbury beschadigd. Jammer erg slordig moeilijk om dit nog als cadeau te geven, Waarom geen betere verpakking.?..? Ordernummer, 42981062 Heb de klacht... Lees meer

Retourpakket niet te traceren

Klacht van Conny de Jongh op 18 november 2023 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ruim twee weken geleden een jas retour gestuurd. Al na 1 dag kwam de melding via Post NL dat dit pakket vertraagd is. Sindsdien is er geen verandering. Dus ik krijg het vermoeden dat gewoon afwachten niet gaat helpen. Het... Lees meer

Balenciaga schoenen

Klacht van CigdemSahin op 15 november 2023 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb begin augustus de balenciaga speed 2.0 gekocht en deze heb ik na max 5 keer aan doen helaas terug moeten brengen omdat, de voorkant van mijn schoen aan het peelen was. Vervolgens is mijn schoen ingenomen en na... Lees meer

Niet ontvangen

Klacht van Issam2017 op 05 september 2023 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Geachte heer of mevrouw, Op 22-07-2023 kocht ik bij u Michael kors tas en Playmobil met bestelnummer 42005585 U zou het product leveren 24-07-2023. U leverde mijn product niet. Daarom laat ik u weten dat ik de overeenkomst ontbind. Hoe is dit wettelijk geregeld? U moet leveren binnen de afgesproken levertijd.... Lees meer