Mijn Klacht:
Enige tijd geleden een krultang gekocht bij Bijenkorf A’dam, die alleen in dat filiaal verkrijgbaar was. Bij de eerste keer gebruiken sloegen de stoppen eruit. Dit nog geprobeerd op enkele andere groepen in huis, maar iedere groep sloeg eruit.
Rond 8 juni het artikel teruggebracht bij filiaal R’dam. Dit was geen enkel probleem, en ze zouden een nieuw exemplaar halen vanuit A’dam, en ons op de hoogte stellen (1)wanneer deze verstuurd was van A’dam en (2) wanneer deze binnen was in R’dam.
Helaas na 2 weken nog geen enkel telefoontje gehad. Ook het call center kon ons niet helpen. Langs gegaan en de betreffende persoon was op vakantie. Een andere leidinggevende vond het vervelend, en bood ons 2 koffiebonnen aan. Opnieuw zou de procedure van start gaan (22-06-12)
Eindelijk – het artikel is er. Ik wordt netjes gebeld op maandag 9 juli dat het artikel op voorraad gekomen is in R’dam. Wij de vrijdag erop naar de winkel. Het artikel was meegegeven aan de verkeerde klant :-|. En ja – raad eens, opnieuw ging de procedure van start.
Deze keer ging het gelukkig sneller en was het artikel binnen 2 weken binnen (± eind juli) op voorraad. Bij het 4e bezoek aan de vestiging bleek het verkeerde exemplaar toegestuurd te zijn. Ach ja… het zou ook maar goed gaan.
Direct is voor de 3e keer het proces aangevraagd bij A’dam, maar na een week nog niets vernomen m.b.t. de levering, die beloofd was binnen 4 dagen te arriveren i.v.m. spoedlevering. Bij het 5e bezoek (inmiddels 31 augustus) kregen we te horen dat het artikel inderdaad onderweg was, maar het artikel in het tussen magazijn zou liggen.
Een week later het call center gebeld, en wat bleek – het artikel is de dag na ons bezoek (01-09) pas verzonden vanaf A’dam!
Momenteel wachten we dus nog steeds op het product. Het kan uiteraard mis gaan, maar 5x op rij? En dan ons nog voorliegen ook – dit is echt de meest belachelijke service die ik ooit heb mee gemaakt!
Gewenste Oplossing:
Na inmiddels 2 koffiebonnen, een aanbod van koffiebonnen + gebaksbonnen en een hoop excuses verder, zou ik graag een compensatie krijgen m.b.t. de prijs van het product.
Daarbij vraag ik mij af hoe Bijenkorf hierin de klant tegemoet komt om deze extreem slechte service te compenseren.
