Mijn Klacht:
Op 13 juli een Hugo Boss kostuum in Bijenkorf Den Haag aangeschaft. Tegen betaling gebruik gemaakt van de tailor service voor aanpassingen. Helaas een gebed zonder eind! Tot 5x toe terug naar de winkel.Uiteindelijk ook de tailor persoonlijk gesproken die geeft aan dat het hele ingewikkelde stof is om te vermaken. Echter heeft niemand dit ooit afgeraden. Afijn bij de vijfde keer bleek alleen nog te knoop verzet te moeten worden wij krijgen het jasje terug,blijkt dat er twee zwarte vlekken zitten op het jasje Verkoopster overtuigd ons dat het hier gaat om stoomvlekken deze moeten opdrogen. Niet helemaal overtuigd van haar verhaal verzoeken wij medewerkster voor een was garantie. Vlekken helaas niet opgedroogd en Kostuum opnieuw naar de Bijenkorf. Inmiddels contact gehad met manager en regiomanager, beloftes worden niet nagekomen en ik trouw over anderhalve week en heb geen pak!
Gewenste Oplossing:
Nieuwe pak zonder extra kosten! En een vergoeding voor het op en neer rijden. Liefst zo spoedig mogelijk i.v.m. trouw datum
