Mijn Klacht:
Op 11 Juni heb ik een bestelling geretourneed en voorafgaand de klantenservice gebeld om de retour aan te geven en het juiste ordernummer voor de retour door te geven. Al snel na retour heb ik een creditfactuur ontvangen, maar het bedrag en ordernummer op de creditfactuur waren van het andere product wat in in dezelfde periode had besteld, wat meer dan 100 euro goedkoper was. Nu, bijna één maand later na tientallen keren te hebben gebeld, is het nog steeds niet opgelost. Elke keer wordt het volgens de front desk als ‘urgent’ doorgezet en ‘geëscaleerd’. Ik zie hier niks van terug. Ik zal het andere product maar moeten retourneren, op de hoop dat het juiste ordernummer met het andere product gecrediteerd wordt. want dit lijkt niet opgelost te worden! Op 11 Juni heb ik een bestelling geretourneed en voorafgaand de klantenservice gebeld om de retour aan te geven en het juiste ordernummer voor de retour door te geven. Al snel na retour heb ik een creditfactuur ontvangen, maar het bedrag en ordernummer op de creditfactuur waren van het andere product wat in in dezelfde periode had besteld. nu, bijna één maand later na tientallen keren te hebben gebeld, is het nog steeds niet opgelost. Elke keer wordt het volgens de front desk als ‘urgent’ doorgezet en ‘geëscaleerd’. Dit lijkt niet opgelost te worden!
Gewenste Oplossing:
Creditfactuur corrigeren! Juiste product crediteren.
