Klacht: Bezorging pakket

op 11 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen maandag 10-9 heeft UPS bij mij een pakket bezorgd met daarin een telefoon van rond de 800 euro voor mijn zoon. Helaas was er niemand thuis. Er lag een niet-thuis kaart in de brievenbus. Op die kaart stond behalve een stukje onleesbare tekst verder niks ingevuld. Geheel onduidelijk voor mij! Volgens de track and trace was het pakket bezorgd en was hiervoor getekend.
Mijn zoon kwam laat in de middag thuis met de vraag wat dat pakketje op de lamp bij de voordeur was. Pakketje naar binnen gehaald: en ja daar zat de telefoon in. Nogmaals op de niet-thuis kaart gekeken. Met veel fantasie was er op de lamp te ontcijferen.
Hoe haalt de bezorger het in z’n hoofd om een pakket op deze manier af te leveren en er notabene zelf voor te tekenen! Het pakket lag voor iedereen voor het grijpen!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als UPS z'n bezorgers beter instrueert en controleert.
tip: neem een klantrevredenheidsonderzoek af bij bezorgadressen. Informeer steekproefsgewijs of pakketten goed bezorgd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 september 2018 om 06:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflever center en zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en de chauffeur aanspreken op deze manier van afleveren.

Het center zal telefonisch contact met u opnemen met feedback over deze levering.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 14 september 2018 om 19:24 geantwoord

Oplossing op zich is goed, wacht alleen nog steeds op het telefonisch contact.

Alle klachten die gemeld zijn door Wil3112