Klacht: Bezorging

op 19 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De manier van jullie handelen vind ik schandalig ik bestel net bij jullie een koffer en dan met de optie select zodat die vandaag aan zou komen nog. Het aflever adres gecontroleerd en dat was het nieuwe adres. Naar hem betaald en echt besteld te hebben staat er het oude adres. Bel ik naar de klantenservice krijg ik als antwoord ik kan u niet helpen. Dit noem ik onacceptbel

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze mij een tweede koffer toe sturen op het goede adres kosteloos dat er voor mij verder geen kosten aanverbonden zitten. En dat die andere koffer dan retour gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 juli 2017 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Zonet hebben wij telefonisch contact gehad over uw klacht. Mocht u naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, aarzel dan niet om op mijn bevestigingsmail te antwoorden. Ik help u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door mellll22