Klacht: Bezorger schrijft verkeerde Pickup parcelshop op We hebben je gemist formulier

op 06 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger schrijft verkeerde Pickup parcelshop op “We hebben je gemist” formulier. Hierdoor 2x bij verkeerde winkel gestaan wat me tijd en parkeerkosten kost. Telefoniste = onvriendelijk; geen alternatief. Kon me niet vertellen wat er met de fotomelding dd 31-8 -wat achteraf verkeerde winkel blijkt- is gebeurt

Als het opnieuw bij me wordt aangeboden; bij voorkeur vooraf gemeld zodat ik thuis kan zijn

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 september 2016 om 11:27 geantwoord

Heeft op 07 september 2016 om 12:25 geantwoord

Ik zal het ophalen maar dit is niet de gewenste oplossing. Ben ik weer een uur en parkeergeld kwijt! Waar zijn de excuses? Mijn naam is Margo geen Margot

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Hallo Margo, Mijn excuses voor het verkeerd spellen van je naam. Kun je me nog aangeven welke shop er op het briefje van de chauffeur was vermeld, of heb je een foto? Dan zal ik hier in ieder geval een melding van maken richting onze transport, het is wel vervelend dat u de verkeerde informatie heeft gehad, onze excuses hiervoor. Vriendelijke groeten, Maria

Reactie van de melder van de klacht teckel69

1 jaar geleden - Laat maar, ik heb de levering in huis. Foto is eerder digitaal naar jullie verstuurd, ik heb hem niet meer.

Alle klachten die gemeld zijn door teckel69