Klacht: Bezorger schrijft verkeerde Pickup parcelshop op We hebben je gemist formulier

teckel69 op 06 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 7 september 2016
Reactie van het bedrijf:

Hallo Margot, Bedankt voor je bericht. Ik heb even gekeken in het systeem naar welke shop het pakket is doorgestuurd. Dit is:NL10164 TOMEY EN VERSTEGEN Markt 36 4101BX Culemborg (NL) Het pakket ligt er nog tot en met vandaag. Ze...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 6 september 2016

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Bezorger schrijft verkeerde Pickup parcelshop op “We hebben je gemist” formulier. Hierdoor 2x bij verkeerde winkel gestaan wat me tijd en parkeerkosten kost. Telefoniste = onvriendelijk; geen alternatief. Kon me niet vertellen wat er met de fotomelding dd 31-8 -wat achteraf verkeerde winkel blijkt- is gebeurt

Gewenste Oplossing:

Als het opnieuw bij me wordt aangeboden; bij voorkeur vooraf gemeld zodat ik thuis kan zijn

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 september 2016 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

teckel69

Heeft op 07 september 2016 om 12:25 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik zal het ophalen maar dit is niet de gewenste oplossing. Ben ik weer een uur en parkeergeld kwijt! Waar zijn de excuses? Mijn naam is Margo geen Margot

Bericht van DPD

9 jaren geleden - Hallo Margo, Mijn excuses voor het verkeerd spellen van je naam. Kun je me nog aangeven welke shop er op het briefje van de chauffeur was vermeld, of heb je een foto? Dan zal ik hier in ieder geval een melding van maken richting onze transport, het is wel vervelend dat u de verkeerde informatie heeft gehad, onze excuses hiervoor. Vriendelijke groeten, Maria

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Laat maar, ik heb de levering in huis. Foto is eerder digitaal naar jullie verstuurd, ik heb hem niet meer.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM