Klacht: Bezorger niet langs geweest

op 28 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakket zou tussen 12.30 en 13.30 bezorgd worden (online info).
Niemand gezien, geen auto gestopt maar om 14.30 is de status van het pakket gewijzigd in “kon niet afgeleverd worden” en wordt bezorgd bij een afhaalpunt.
Servicedienst gebeld (0900-nummer, dus buiten de bundel en eenmalig € 0,50, niet echt klantvriendelijk) en ik zou terug gebeld worden. Niets vernomen.

Nu een dag later is de status gewijzigd dat het pakket bij een afhaaldienst wordt bezorgd…
Ik heb dus ook geen afhaalbericht in de bus gehad (want er is niemand geweest) om het pakket af te halen en hoop dus maar dat het tonen van de factuur en pakketnummer genoeg is om het mee te krijgen.
pff..

Gewenste Oplossing:

Als DPD zijn beloften nakomt, niet jokt en het servicenummer een "normaal" nummer is/wordt.
Bij mijn weten mogen servicenummers toch niet extra kosten?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:52 geantwoord

Typisch: alleen maar puntjes ........... ? En dat terwijl ik zelf al een paar voorstellen doe..

Alle klachten die gemeld zijn door gebruikersnaam4