Klacht: bezorger doet geen moeite?

op 20 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vandaag een bureaustoel geleverd krijgen en zat daarvoor de hele dag thuis.
Echter moet men mijn nummer bellen als ze voor de poort staan (nummer staat tot 2X op de brievenbus met naam) en dat heeft de bezorger niet gedaan!
Nu mag ik morgen weer de hele dag wachten. Hopelijk belt hij dan wel.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 juni 2017 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door VredeveldR