Klacht: Bezorger

op 03 augustus 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben niet tevreden met bezorger die me niet begroet omdat hij in gesprek is aan z’n mobiel… ik krijg geen digi-pen om m’n handtekening te schrijven… dus doe ik het met m’n nagel. 11 uur vanmorgen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als bezorgen me netjes begroet, even wacht met telefoongesptek, en een digi-pen bij zich heeft. Dan netjes gedag zegt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 03 augustus 2016 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Van Leeuwen